Skip to the content
Markedsheltene.no
  • Om
  • Tjenester
  • Kontakt
  • Nyhetsbrev for B2B
  • Om
  • Tjenester
  • Kontakt
  • Nyhetsbrev for B2B

Shop

Om bloggen

Markedsheltene.no er en blogg av meg, Erlend Førsund. Jeg hjelper B2B-selskaper med å vokse, bli synlige og relevante med over 20 års erfaring. Som 'markedssjef til leie', konsulent eller tekstforfatter. Les mer om hvordan vi kan jobbe sammen på erlendforsund.com.

Abonner på bloggen

Gjør som 1000+ andre markedsførere og ledere: Meld deg på min VIP-liste, og få gratis input om markedsføring, innhold og kommunikasjon med jevne mellomrom.









Jeg behandler dine data i tråd med personvern-erklæringen. Du kan når som helst melde deg av e-postlisten.

Siste blogginnlegg

  • 20 AI-verktøy som gjør deg til en marketing-ninja
    Vil du bevege deg raskere, treffe skarpere og jobbe smartere enn konkurrentene? I denne artikkelen får du et våpenarsenal på 20 AI-verktøy som gjør deg til en effektiv og strategisk marketing-ninja.
  • Hvordan bli synlig på ChatGPT, Gemini, Perplexity og andre «AI-er»?
    «Hvordan blir vi synlige på ChatGPT?» Det er tusenkronersspørsmålet jeg stadig får fra bedriftsledere og markedssjefer. Samtidig vil de selvsagt rangere høyt på Google. Svaret ligger i å forstå og mestre spillereglene som gjelder for både AI-drevne språkmodeller og søkemotorer.
  • Markedsføringsmål for B2B: Slik setter du dem – og når dem
    Som CMO er det ikke nok å briljere med kreative kampanjer – du må bevise at markedsføringen direkte driver vekst. Skal du ha en reell stemme i ledergruppen, må du koble markedsføringen til forretningsmålene, definere skarpe KPI-er og vite nøyaktig hvordan du skaper resultater.
  • Merkevarestrategi på 3 timer: En steg-for-steg guide
    På tre timer kan du få en tydelig merkevarestrategi som gir retning og skaper resultater. Her viser jeg deg hvordan.
  • Slik blir du en mer ettertraktet ekspert
    Vil du ha flere og bedre betalte kundeoppdrag – enten for deg selv eller teamet ditt? Ønsker du at kundene oppsøker deg, i stedet for at du stadig må jakte nye oppdrag? Da holder det ikke bare å være dyktig i faget ditt. Du må være den eksperten alle tenker på når behovet oppstår.

Førsund Consulting AS

© 2025 Markedsheltene.no — Powered by WordPress

Theme by Anders Noren — Up ↑