Innsikt

Hvordan lykkes med content marketing?

Hvordan lykkes med content marketing?

I 2012 skrev jeg e-boken «Hvordan lykkes med content marketing«. Siden har den blitt lastet ned et firesifret antall ganger. Vil du lese deg kjapt opp på hva innholdsmarkedsføring er og få en oppskrift på hvordan du lager en strategi, er denne e-boken for deg.

Snarvei: Last ned e-boken gratis her »

Selv om content marketing (norsk: innholdsmarkedsføring) på mange måter har blitt mainstream nå, er det fremdeles mange virksomheter som gjør det helt feil og ikke klarer å hente ut det enorme potensialet. Enten mangler de en strategi, har urealistiske tidshorisonter eller klarer ikke å levere innhold som gir verdi for mottaker.

Målet mitt med denne e-boken, som er på 35 sider og har mye kjøtt på beinet, er å hjelpe deg med å stille inn siktet ditt, slik at du lykkes. Strategisk innholdsmarkedsføring, utført med godt håndverk og beste praksis, vil blant annet:

  • bygge kjennskap i markedet rundt din merkevare (brand awareness)
  • skape preferanse blant målgruppen (brand preference)
  • generere leads, kundehenvendelser og mer salg
  • styrke kundetilfredshet og kundelojalitet

E-boken er rikt illustrert med eksempler, modeller og casestudier, og gir deg en 8-trinns oppskrift på hvordan du lager en strategi for content marketing i din virksomhet. Jeg har tatt med eksempler både fra B2B og B2C-verdenen, så de fleste virksomheter bør finne noe av verdi her.

Last ned e-boken «Hvordan lykkes med content marketing» her »

Jeg håper du setter pris på e-boken, og hører gjerne din tilbakemelding!

P.S. Trenger din virksomhet hjelp til å komme i gang med content marketing, eller ønsker du et foredrag om temaet, så treffer du meg på 45400014 eller på erlend@markedspartner.no. 

Ønsker du flere leads og økt salg?
Meld deg på min VIP-liste

erlend_mh_liteGjør som 1000+ andre ledere og markedsførere: Meld deg på min VIP-liste, og få gratis input om markedsføring, innhold og kommunikasjon med jevne mellomrom.

Tjenesten er gratis og uforpliktende.

Erlend Førsund
Erlend er markedssjef og innholdsrådgiver i MarkedsPartner. Han har 16 års erfaring fra digital markedsføring og er forfatter av «Hvordan lykkes med content marketing». Erlend brenner for å gjøre bedrifter og enkeltpersoner til tankeledere i sine bransjer.
Du liker kanskje også
Content marketing: 8 av 10 mener innhold påvirker deres kjøpsbeslutninger
3 ting du kan lære av Obama

Skriv en kommentar

Din kommentar*

Ditt navn*
Ditt nettsted