Innsikt

Endelig i gang igjen!

Kjære leser,

Siden april i fjor har Markedsheltene ligget “brakk”. Da jeg gikk fra å jobbe som markedssjef til å bli kommunikasjonsrådgiver på andre siden av bordet, ble det litt feil for meg å drive et nettmagasin hvor mye av innholdet var fagstoff fra byråer over hele landet (“hatte-problem”). Og med ankomsten av nok en liten datter (nummer to) ble tiden i tillegg knapp. Så jeg trengte tid – og tok den – til å endre konseptet.

Og resultatet ser du her. Fra å være et nettmagasin med nyheter, fagartikler og intervjuer om markedsføring, kommunikasjon og salg har jeg nå relansert Markedsheltene som blogg. Det meste av innholdet vil jeg skrive selv, men temaene vil være de samme.

Det er en lettelse å være oppe og gå igjen, og jeg håper at du vil sette pris på både formatet og innholdet. Jeg kommer til å blogge så ofte jeg har noe å meddele, så følg meg gjerne ved å registrere deg i boksen til høyre og ved å like Markedsheltene på Facebook.

Dialog og faglig debatt er også velkommen på bloggen – så bruk gjerne kommentarfeltet under.

Vi høres!

 

Erlend Førsund
Erlend er markedssjef og innholdsrådgiver i MarkedsPartner. Han har 17 års erfaring fra digital markedsføring og er forfatter av «Hvordan lykkes med content marketing». Erlend brenner for å gjøre bedrifter og enkeltpersoner til tankeledere i sine bransjer.
Du liker kanskje også
Hvilke egenskaper bør din neste markedsdirektør ha?
Content marketing og spørsmålet alle markedsførere lurer på, men ingen tørre å stille…
6 kommentarer
  • Markedsheltene.no mar 14,2012 på 08:11

    Takk for det! 🙂 I will!

  • Lene Fjærli mar 14,2012 på 08:58

    Gleder meg til å følge med på bloggen fremover!

  • Rune Larsen mar 14,2012 på 08:57

    Keep up the good work – alltid interessant å lese det du skriver. Lykke til med bloggen, det blir spennende å følge med på den fremover 🙂

  • Simon Pedersen mar 14,2012 på 07:22

    Velkommen tilbake mister tobarnspappa. Stå på med bloggen 🙂

  • Markedsheltene.no mar 13,2012 på 22:32

    Takk for det! 🙂

  • Kenneth Dreyer mar 13,2012 på 22:21

    Ser frem til gode insights I fremtiden 🙂

Skriv en kommentar

Din kommentar*

Ditt navn*
Ditt nettsted