Kjære leser,

Siden april i fjor har Markedsheltene ligget “brakk”. Da jeg gikk fra å jobbe som markedssjef til å bli kommunikasjonsrådgiver på andre siden av bordet, ble det litt feil for meg å drive et nettmagasin hvor mye av innholdet var fagstoff fra byråer over hele landet (“hatte-problem”). Og med ankomsten av nok en liten datter (nummer to) ble tiden i tillegg knapp. Så jeg trengte tid – og tok den – til å endre konseptet.

Og resultatet ser du her. Fra å være et nettmagasin med nyheter, fagartikler og intervjuer om markedsføring, kommunikasjon og salg har jeg nå relansert Markedsheltene som blogg. Det meste av innholdet vil jeg skrive selv, men temaene vil være de samme.

Det er en lettelse å være oppe og gå igjen, og jeg håper at du vil sette pris på både formatet og innholdet. Jeg kommer til å blogge så ofte jeg har noe å meddele, så følg meg gjerne ved å registrere deg i boksen til høyre og ved å like Markedsheltene på Facebook.

Dialog og faglig debatt er også velkommen på bloggen – så bruk gjerne kommentarfeltet under.

Vi høres!