Innsikt

– For mye content og for lite marketing

I dag tar min kollega, Stig Hammer, og jeg et lite “oppgjør” med romantiseringen av innhold, i Kampanje. Er du enig? Uenig? Del gjerne din kommentar i feltet under. Kronikken kan du lese her.

Erlend Førsund
Erlend er innholdsrådgiver i MarkedsPartner. Han er utdannet ved BI og NHH og har 18 års erfaring fra B2B-markedsføring, 8 av dem som markedssjef i to selskaper. Han er forfatter av «Skap resultater med inbound marketing» og «Hvordan lykkes med content marketing». Erlend brenner for å gjøre bedrifter og enkeltpersoner til tankeledere i sine bransjer gjennom innhold.
Du liker kanskje også
Øk prisene og gi kunden mer verdi
Markedsbudsjettet – hvor stort bør det være, og hvordan fordele det på ulike kanaler?

Skriv en kommentar

Din kommentar*

Ditt navn*
Ditt nettsted